Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73759
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемус, Валерія-
dc.contributor.authorКорсак, Роман Володимирович-
dc.date.accessioned2025-05-16T13:07:43Z-
dc.date.available2025-05-16T13:07:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДемус В., Корсак. Р. РОЛЬ СЕРВІСУ У ФОРМУВАННІ БРЕНДУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІІ: Методологічні інновації в дослідженнях і викладанні: від теорії до практики / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Миколаїв: Посвіт, 2025 С.199-203.uk
dc.identifier.isbn978-617-8487-65-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73759-
dc.descriptionБренд готельно-ресторанного комплексу – це не тільки його назва, логотип чи інтер’єр, а насамперед асоціації, емоції та враження, які отримує клієнт. Бездоганний сервіс формує позитивний імідж закладу, збільшує кількість постійних гостей та сприяє поширенню позитивних відгуків.uk
dc.description.abstractУ сучасній індустрії гостинності сервіс грає ключову роль формуванні бренду готельно-ресторанного комплексу. В умовах високої конкуренції саме якість обслуговування стає визначальним фактором, що впливає на лояльність клієнтів, репутацію закладу та його комерційний успіх. Готелі та ресторани, які створюють унікальний сервіс, що запам’ятовується, отримують конкурентну перевагу і можливість зайняти стійкі позиції на ринку гостинності .uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПосвітuk
dc.subjectсервіс, бренд, готельно-ресторанний комплексuk
dc.titleРОЛЬ СЕРВІСУ У ФОРМУВАННІ БРЕНДУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУuk
dc.title.alternativeРОЛЬ СЕРВІСУ У ФОРМУВАННІ БРЕНДУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.