Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73759
Название: РОЛЬ СЕРВІСУ У ФОРМУВАННІ БРЕНДУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ
Другие названия: РОЛЬ СЕРВІСУ У ФОРМУВАННІ БРЕНДУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ
Авторы: Демус, Валерія
Корсак, Роман Володимирович
Ключевые слова: сервіс, бренд, готельно-ресторанний комплекс
Дата публикации: 2025
Издательство: Посвіт
Библиографическое описание: Демус В., Корсак. Р. РОЛЬ СЕРВІСУ У ФОРМУВАННІ БРЕНДУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІІ: Методологічні інновації в дослідженнях і викладанні: від теорії до практики / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Миколаїв: Посвіт, 2025 С.199-203.
Краткий осмотр (реферат): У сучасній індустрії гостинності сервіс грає ключову роль формуванні бренду готельно-ресторанного комплексу. В умовах високої конкуренції саме якість обслуговування стає визначальним фактором, що впливає на лояльність клієнтів, репутацію закладу та його комерційний успіх. Готелі та ресторани, які створюють унікальний сервіс, що запам’ятовується, отримують конкурентну перевагу і можливість зайняти стійкі позиції на ринку гостинності .
Описание: Бренд готельно-ресторанного комплексу – це не тільки його назва, логотип чи інтер’єр, а насамперед асоціації, емоції та враження, які отримує клієнт. Бездоганний сервіс формує позитивний імідж закладу, збільшує кількість постійних гостей та сприяє поширенню позитивних відгуків.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73759
ISBN: 978-617-8487-65-2
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.