Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуштан, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorКорсак, Роман Володимирович-
dc.date.accessioned2025-05-18T04:58:29Z-
dc.date.available2025-05-18T04:58:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГуштан Т., Корсак Р. .ФОРМУВАННЯ УНІКАЛЬНОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ГОТЕЛІВ МАЛОГО ФОРМАТУ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ: ДОСВІД ЗАКАРПАТТЯ. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІІ: Методологічні інновації в дослідженнях і викладанні: від теорії до практики / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Миколаїв: Посвіт, 2025 С. 196-198.uk
dc.identifier.isbn978-617-8487-65-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73766-
dc.descriptionФормування УКП для малих готелів Закарпаття передбачає аналіз поточного стану ринку, розуміння потреб гостей та створення унікальної концепції, що відповідатиме викликам сучасності. Одним із головних чинників успіху є чітке визначення цільової аудиторії. Необхідно відмітити, що воєнний стан спричинив зміну туристичних потоків: якщо раніше основним сегментом були відпочивальники, які приїздили на курорти або екотуризм, то зараз зросла частка людей, що шукають тимчасове житло для релокації бізнесу чи роботи. Також важливими залишаються сімейні туристи, військовослужбовці у відпустках, волонтери і представники міжнародних організацій.uk
dc.description.abstractГотельний бізнес в Україні, особливо в умовах воєнного стану, зазнав суттєвих змін, що вимагають від власників закладів нових стратегій для збереження конкурентоспроможності. Закарпатська область, відносно спокійний регіон країни, стала прихистком для внутрішньо переміщених осіб та підприємців, що переорієнтували свій бізнес. Водночас в умовах високої конкуренції, питання формування унікальної конкурентної пропозиції (УКП) є безумовно актуальним. При чому саме відмінність у пропозиції стає ключовим фактором залучення гостей, оскільки стандартизовані послуги не дають переваги в умовах ринкового перенасичення.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПосвітuk
dc.subjectКОНКУРЕНТНІ ПРОПОЗИЦІЇ, ГОТЕЛІ МАЛОГО ФОРМАТУ, ВІЙСЬКОВИЙ СТАН, ЗАКАРПАТТЯuk
dc.titleФОРМУВАННЯ УНІКАЛЬНОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ГОТЕЛІВ МАЛОГО ФОРМАТУ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ: ДОСВІД ЗАКАРПАТТЯuk
dc.title.alternativeФОРМУВАННЯ УНІКАЛЬНОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ГОТЕЛІВ МАЛОГО ФОРМАТУ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ: ДОСВІД ЗАКАРПАТТЯuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.