Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73766
Title: ФОРМУВАННЯ УНІКАЛЬНОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ГОТЕЛІВ МАЛОГО ФОРМАТУ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ: ДОСВІД ЗАКАРПАТТЯ
Other Titles: ФОРМУВАННЯ УНІКАЛЬНОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ГОТЕЛІВ МАЛОГО ФОРМАТУ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ: ДОСВІД ЗАКАРПАТТЯ
Authors: Гуштан, Тетяна Вікторівна
Корсак, Роман Володимирович
Keywords: КОНКУРЕНТНІ ПРОПОЗИЦІЇ, ГОТЕЛІ МАЛОГО ФОРМАТУ, ВІЙСЬКОВИЙ СТАН, ЗАКАРПАТТЯ
Issue Date: 2025
Publisher: Посвіт
Citation: Гуштан Т., Корсак Р. .ФОРМУВАННЯ УНІКАЛЬНОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ГОТЕЛІВ МАЛОГО ФОРМАТУ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ: ДОСВІД ЗАКАРПАТТЯ. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІІ: Методологічні інновації в дослідженнях і викладанні: від теорії до практики / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Миколаїв: Посвіт, 2025 С. 196-198.
Abstract: Готельний бізнес в Україні, особливо в умовах воєнного стану, зазнав суттєвих змін, що вимагають від власників закладів нових стратегій для збереження конкурентоспроможності. Закарпатська область, відносно спокійний регіон країни, стала прихистком для внутрішньо переміщених осіб та підприємців, що переорієнтували свій бізнес. Водночас в умовах високої конкуренції, питання формування унікальної конкурентної пропозиції (УКП) є безумовно актуальним. При чому саме відмінність у пропозиції стає ключовим фактором залучення гостей, оскільки стандартизовані послуги не дають переваги в умовах ринкового перенасичення.
Description: Формування УКП для малих готелів Закарпаття передбачає аналіз поточного стану ринку, розуміння потреб гостей та створення унікальної концепції, що відповідатиме викликам сучасності. Одним із головних чинників успіху є чітке визначення цільової аудиторії. Необхідно відмітити, що воєнний стан спричинив зміну туристичних потоків: якщо раніше основним сегментом були відпочивальники, які приїздили на курорти або екотуризм, то зараз зросла частка людей, що шукають тимчасове житло для релокації бізнесу чи роботи. Також важливими залишаються сімейні туристи, військовослужбовці у відпустках, волонтери і представники міжнародних організацій.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73766
ISBN: 978-617-8487-65-2
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.