Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73766
Название: ФОРМУВАННЯ УНІКАЛЬНОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ГОТЕЛІВ МАЛОГО ФОРМАТУ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ: ДОСВІД ЗАКАРПАТТЯ
Другие названия: ФОРМУВАННЯ УНІКАЛЬНОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ГОТЕЛІВ МАЛОГО ФОРМАТУ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ: ДОСВІД ЗАКАРПАТТЯ
Авторы: Гуштан, Тетяна Вікторівна
Корсак, Роман Володимирович
Ключевые слова: КОНКУРЕНТНІ ПРОПОЗИЦІЇ, ГОТЕЛІ МАЛОГО ФОРМАТУ, ВІЙСЬКОВИЙ СТАН, ЗАКАРПАТТЯ
Дата публикации: 2025
Издательство: Посвіт
Библиографическое описание: Гуштан Т., Корсак Р. .ФОРМУВАННЯ УНІКАЛЬНОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ГОТЕЛІВ МАЛОГО ФОРМАТУ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ: ДОСВІД ЗАКАРПАТТЯ. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІІ: Методологічні інновації в дослідженнях і викладанні: від теорії до практики / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Миколаїв: Посвіт, 2025 С. 196-198.
Краткий осмотр (реферат): Готельний бізнес в Україні, особливо в умовах воєнного стану, зазнав суттєвих змін, що вимагають від власників закладів нових стратегій для збереження конкурентоспроможності. Закарпатська область, відносно спокійний регіон країни, стала прихистком для внутрішньо переміщених осіб та підприємців, що переорієнтували свій бізнес. Водночас в умовах високої конкуренції, питання формування унікальної конкурентної пропозиції (УКП) є безумовно актуальним. При чому саме відмінність у пропозиції стає ключовим фактором залучення гостей, оскільки стандартизовані послуги не дають переваги в умовах ринкового перенасичення.
Описание: Формування УКП для малих готелів Закарпаття передбачає аналіз поточного стану ринку, розуміння потреб гостей та створення унікальної концепції, що відповідатиме викликам сучасності. Одним із головних чинників успіху є чітке визначення цільової аудиторії. Необхідно відмітити, що воєнний стан спричинив зміну туристичних потоків: якщо раніше основним сегментом були відпочивальники, які приїздили на курорти або екотуризм, то зараз зросла частка людей, що шукають тимчасове житло для релокації бізнесу чи роботи. Також важливими залишаються сімейні туристи, військовослужбовці у відпустках, волонтери і представники міжнародних організацій.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73766
ISBN: 978-617-8487-65-2
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.