Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерцовська, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorРайхель, Анна Миколаївна-
dc.contributor.authorДанилюк, Вікторія Олегівна-
dc.contributor.authorКобута, Катерина-
dc.date.accessioned2025-05-21T12:21:15Z-
dc.date.available2025-05-21T12:21:15Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.citationГерцовська Н.О., Райхель А.М., Данилюк В.О., Кобута К. Розвиваючи мовну автономію: трансформаційний потенціал коучингово-менторських практик у студент-орієнтованому викладанні англійської як другої мови: «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2025. № 4(34) 2025. С. 914- 931uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73938-
dc.descriptionЦя стаття має на меті не лише теоретично обґрунтувати доцільність поєднання студент-центрованого навчання з елементами коучингу й ISSN 2786-6165 (ONLINE) № 4(34)2025 917 менторства, але й представити практичні механізми їх реалізації у класах ESL. Зокрема, розглядаються педагогічні інструменти, які дозволяють викладачу трансформуватись із передавача знань у фасилітатора навчання – наставника, який супроводжує особистісний і академічний розвиток студентів. Особлива увага приділяється створенню умов для саморефлексії, постановки цілей, діалогічного зворотного зв’язку, а також підтримки міжособистісних зв’язків у студентських групах. Таким чином, ця стаття має за мету сприяти теоретичному та практичному осмисленню ролі викладача ESL як не лише мовного інструктора, а й наставника та коуча, що діє в інтересах гармонійного розвитку особистості студента, відповідно до вимог сучасної вищої освіти та глобального міжкультурного контексту.uk
dc.description.abstractМетою цієї статті є всебічне дослідження потенціалу інтеграції орієнтованого на студента підходу до навчання із практиками коучингу та менторства у контексті викладання англійської мови як іноземної (ESL) у вищій освіті. У фокусі даного дослідження – виявлення способів, за допомогою яких поєднання цих педагогічних стратегій сприяє розвитку самостійності студентів, підвищенню їхньої мотивації до навчання, формуванню комунікативної компетентності, а також створенню емоційно безпечного й інклюзивного освітнього середовища. З огляду на сучасні трансформації в освітньому просторі, викладачі іноземних мов стикаються з необхідністю гнучко адаптувати методики навчання до потреб студентів із різноманітним лінгвістичним, соціокуль турним та емоційним досвідом. У зв’язку з цим актуальним є вивчення можливостей запровадження більш персоналізованих та емпатійних підходів у навчальному процесі, зокрема таких, що базуються на принципах конструктивізму, співпраці, рефлексії та розвитку емоційного інтелекту.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectОрієнтоване на студента навчання / студентсько центроване навчання, коучинг, менторство автономія учня / самостійність у навчанні, мотивація, комунікативна компетентність, вища освіта, педагогічне новаторство, індивідуалізоване навчання, спільна діяльність, навчання на основі завдань, професійне зростання (для вчителів), рефлексивна практика (для вчителів, міжкультурна компетентністьuk
dc.titleРозвиваючи мовну автономію: трансформаційний потенціал коучингово-менторських практик у студент-орієнтованому викладанні англійської як другої мовиuk
dc.title.alternativeRECONCEPTUALIZING ESL THROUGH STUDENT AGENCY, COACHING, MENTORSHIP, AND STUDENT-CENTERED LEARNINGuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник_4_34_2025.pdf3.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.