Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74004
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль, Олександр Дмитрович-
dc.date.accessioned2025-05-23T06:34:27Z-
dc.date.available2025-05-23T06:34:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКоваль О. Стратегії розвитку та управління економікою туристичного підприємства / О. Коваль // Науковий вісник Ужгородського Університету. Серія «Економіка». – 2024. – 1 (63). – С. 149-155uk
dc.identifier.issn2409-6857-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74004-
dc.descriptionDOI: https://doi.org/10.24144/2409-6857.2024.1(63).149-155uk
dc.description.abstractТуристичні підприємства є одними з складових відновлення та розвитку національної економіки. Відзначено, що туризм – одна з найбільш постраждалих і в економічному, і в соціальному плані пандемійних 2020–2021 років галузей. Глобально та локально перед цією сферою діяльності стоїть головна мета – відновлення допандемійного рівня її розвитку. Внаслідок кризи постраждали всі країни, але різною мірою, що залежало від рівня розвитку країни та її можливостей підтримувати цю дуже значущу для економіки сферу. В Україні ситуація ускладнена ще й тим, що з 2022 року триває війна. У статті визначено основні тенденції управління економікою туристичного підприємства: розвиток інформаційної економіки та прискорення бізнес-процесів; укрупнення туроператоров, банкротство низки туроператоров, демпінг практично на всіх напрямах, спрямованість туроператоров до багатопрофільності і до завоювання регіональних ринків; зміна відносин до відпочинку і подорожей, прояв моди на туристичні напрями, зростання інтересу до внутрішнього туризму. Виділено стратегії розвитку туристичного підприємства. виділено перспективи розвитку туристичної галузі у поточних реаліях. Розглянуто напрями діяльності туристичної компанії за умов кризи. Здійснено аналіз стратегій розвитку туристичних компаній: стратегії виживання, стратегії стабілізації, стратегії зростання. Зроблено висновок щодо доцільності використання туристичними компаніями в період кризи стратегії стабілізації. Розглянуто цілі та напрямки реалізації стратегії стабілізації у туристичних компаніях.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГельветикаuk
dc.subjectекономічна стратегіяuk
dc.subjectтуристичне підприємствоuk
dc.subjectстратегія виживанняuk
dc.subjectтратегія зростання (розвитку)uk
dc.subjectстратегія стабілізаціїuk
dc.subjectстраегія захистуuk
dc.titleСтратегії розвитку та управління економікою туристичного підприємстваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стратегія.pdf429.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.