Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74004
Назва: Стратегії розвитку та управління економікою туристичного підприємства
Автори: Коваль, Олександр Дмитрович
Ключові слова: економічна стратегія, туристичне підприємство, стратегія виживання, тратегія зростання (розвитку), стратегія стабілізації, страегія захисту
Дата публікації: 2024
Видавництво: Гельветика
Бібліографічний опис: Коваль О. Стратегії розвитку та управління економікою туристичного підприємства / О. Коваль // Науковий вісник Ужгородського Університету. Серія «Економіка». – 2024. – 1 (63). – С. 149-155
Короткий огляд (реферат): Туристичні підприємства є одними з складових відновлення та розвитку національної економіки. Відзначено, що туризм – одна з найбільш постраждалих і в економічному, і в соціальному плані пандемійних 2020–2021 років галузей. Глобально та локально перед цією сферою діяльності стоїть головна мета – відновлення допандемійного рівня її розвитку. Внаслідок кризи постраждали всі країни, але різною мірою, що залежало від рівня розвитку країни та її можливостей підтримувати цю дуже значущу для економіки сферу. В Україні ситуація ускладнена ще й тим, що з 2022 року триває війна. У статті визначено основні тенденції управління економікою туристичного підприємства: розвиток інформаційної економіки та прискорення бізнес-процесів; укрупнення туроператоров, банкротство низки туроператоров, демпінг практично на всіх напрямах, спрямованість туроператоров до багатопрофільності і до завоювання регіональних ринків; зміна відносин до відпочинку і подорожей, прояв моди на туристичні напрями, зростання інтересу до внутрішнього туризму. Виділено стратегії розвитку туристичного підприємства. виділено перспективи розвитку туристичної галузі у поточних реаліях. Розглянуто напрями діяльності туристичної компанії за умов кризи. Здійснено аналіз стратегій розвитку туристичних компаній: стратегії виживання, стратегії стабілізації, стратегії зростання. Зроблено висновок щодо доцільності використання туристичними компаніями в період кризи стратегії стабілізації. Розглянуто цілі та напрямки реалізації стратегії стабілізації у туристичних компаніях.
Опис: DOI: https://doi.org/10.24144/2409-6857.2024.1(63).149-155
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74004
ISSN: 2409-6857
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стратегія.pdf429.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.