Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7417
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвиненко, О.Г.-
dc.date.accessioned2016-03-22T13:49:33Z-
dc.date.available2016-03-22T13:49:33Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛитвиненко, О. Г. Значення інформаційних ресурсів підприємства у його конкурентоспроможності в сучасних економічних умовах / О. Г. Литвиненко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (голов. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 30. – С. 188–196. – Бібліогр.: с. 196 (16 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7417-
dc.description.abstractУ статті досліджено роль і значення інформаційних ресурсів для підприємства, проаналізовано основні фактори його конкурентоспроможності, а також компоненти ефективності. Наведено різні ознаки економічної інформації, а також показники якості та їх характеристики. Визначено, що джерелом економічної інформації все частіше стає глобальна світова мережа Internet, а також те, що робота підприємства в межах Internet є одним з найбільш актуальним напрямком діяльності для суб’єктів ринку в умовах сучасної економіки Ключові слова: конкурентоспроможність, ресурс, інформація, якість інформації, економічна інформація, комерційна інформація, споживачі, Internet.uk
dc.description.abstractIn the article investigational role and value of informative resources for an enterprise, the basic factors of his competitiveness, and also components of efficiency, are analyzed. The different signs of economic information, and also indexes of quality and their description, are resulted. Certainly, that an economic information generator is all more frequent become by the global world network of Internet, and also that work of enterprise within the limits of Internet is one with the most actual direction of activity for the subjects of market in the conditions of modern economy. Key words: competitiveness, resource, information, quality of information, economic information, commercial information, users, Internet.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectресурсuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectякість інформаціїuk
dc.subjectекономічна інформаціяuk
dc.subjectкомерційна інформаціяuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectInternetuk
dc.titleЗначення інформаційних ресурсів підприємства у його конкурентоспроможності в сучасних економічних умовахuk
dc.title.alternativeValue of company’s informative resources in relation to that competitiveness in modern economic termsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 30 - 2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗНАЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВА.pdf5.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.