Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7417
Назва: Значення інформаційних ресурсів підприємства у його конкурентоспроможності в сучасних економічних умовах
Інші назви: Value of company’s informative resources in relation to that competitiveness in modern economic terms
Автори: Литвиненко, О.Г.
Ключові слова: конкурентоспроможність, ресурс, інформація, якість інформації, економічна інформація, комерційна інформація, споживачі, Internet
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Литвиненко, О. Г. Значення інформаційних ресурсів підприємства у його конкурентоспроможності в сучасних економічних умовах / О. Г. Литвиненко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (голов. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 30. – С. 188–196. – Бібліогр.: с. 196 (16 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено роль і значення інформаційних ресурсів для підприємства, проаналізовано основні фактори його конкурентоспроможності, а також компоненти ефективності. Наведено різні ознаки економічної інформації, а також показники якості та їх характеристики. Визначено, що джерелом економічної інформації все частіше стає глобальна світова мережа Internet, а також те, що робота підприємства в межах Internet є одним з найбільш актуальним напрямком діяльності для суб’єктів ринку в умовах сучасної економіки Ключові слова: конкурентоспроможність, ресурс, інформація, якість інформації, економічна інформація, комерційна інформація, споживачі, Internet.
In the article investigational role and value of informative resources for an enterprise, the basic factors of his competitiveness, and also components of efficiency, are analyzed. The different signs of economic information, and also indexes of quality and their description, are resulted. Certainly, that an economic information generator is all more frequent become by the global world network of Internet, and also that work of enterprise within the limits of Internet is one with the most actual direction of activity for the subjects of market in the conditions of modern economy. Key words: competitiveness, resource, information, quality of information, economic information, commercial information, users, Internet.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7417
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 30 - 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗНАЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВА.pdf5.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.