Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7417
Название: Значення інформаційних ресурсів підприємства у його конкурентоспроможності в сучасних економічних умовах
Другие названия: Value of company’s informative resources in relation to that competitiveness in modern economic terms
Авторы: Литвиненко, О.Г.
Ключевые слова: конкурентоспроможність, ресурс, інформація, якість інформації, економічна інформація, комерційна інформація, споживачі, Internet
Дата публикации: 2010
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Литвиненко, О. Г. Значення інформаційних ресурсів підприємства у його конкурентоспроможності в сучасних економічних умовах / О. Г. Литвиненко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (голов. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 30. – С. 188–196. – Бібліогр.: с. 196 (16 назв).
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено роль і значення інформаційних ресурсів для підприємства, проаналізовано основні фактори його конкурентоспроможності, а також компоненти ефективності. Наведено різні ознаки економічної інформації, а також показники якості та їх характеристики. Визначено, що джерелом економічної інформації все частіше стає глобальна світова мережа Internet, а також те, що робота підприємства в межах Internet є одним з найбільш актуальним напрямком діяльності для суб’єктів ринку в умовах сучасної економіки Ключові слова: конкурентоспроможність, ресурс, інформація, якість інформації, економічна інформація, комерційна інформація, споживачі, Internet.
In the article investigational role and value of informative resources for an enterprise, the basic factors of his competitiveness, and also components of efficiency, are analyzed. The different signs of economic information, and also indexes of quality and their description, are resulted. Certainly, that an economic information generator is all more frequent become by the global world network of Internet, and also that work of enterprise within the limits of Internet is one with the most actual direction of activity for the subjects of market in the conditions of modern economy. Key words: competitiveness, resource, information, quality of information, economic information, commercial information, users, Internet.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7417
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 30 - 2010

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЗНАЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВА.pdf5.34 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.