Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКасич, Марина-Богдана-
dc.contributor.authorГодя, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2025-06-16T10:50:36Z-
dc.date.available2025-06-16T10:50:36Z-
dc.date.issued2025-05-15-
dc.identifier.citationГотельно-ресторанний бізнес та харчові технології: сучасні тенденції, виклики, інновації: Збірник матеріалів ІІ-ої Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет- конференції (м. Львів, 15 травня 2025 року). – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2025. – 290 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74488-
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛНУ ім. Івана Франкаuk
dc.subjectГРС, маркетинг, соціальні мережі, цифровий маркетингuk
dc.titleМАРКЕТИНГ ВПЛИВУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ: ЕФЕКТИВНІСТЬ ТА РИЗИКИuk
dc.title.alternativeINFLUENCE MARKETING IN THE HOTEL BUSINESS: EFFECTIVENESS AND RISKSuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
маркетинг впливу.pdf797.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.