Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74488
Назва: МАРКЕТИНГ ВПЛИВУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ: ЕФЕКТИВНІСТЬ ТА РИЗИКИ
Інші назви: INFLUENCE MARKETING IN THE HOTEL BUSINESS: EFFECTIVENESS AND RISKS
Автори: Касич, Марина-Богдана
Годя, Іван Михайлович
Ключові слова: ГРС, маркетинг, соціальні мережі, цифровий маркетинг
Дата публікації: 15-тра-2025
Видавництво: ЛНУ ім. Івана Франка
Бібліографічний опис: Готельно-ресторанний бізнес та харчові технології: сучасні тенденції, виклики, інновації: Збірник матеріалів ІІ-ої Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет- конференції (м. Львів, 15 травня 2025 року). – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2025. – 290 с.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74488
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетинг впливу.pdf797.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.