Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74488
Title: МАРКЕТИНГ ВПЛИВУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ: ЕФЕКТИВНІСТЬ ТА РИЗИКИ
Other Titles: INFLUENCE MARKETING IN THE HOTEL BUSINESS: EFFECTIVENESS AND RISKS
Authors: Касич, Марина-Богдана
Годя, Іван Михайлович
Keywords: ГРС, маркетинг, соціальні мережі, цифровий маркетинг
Issue Date: 15-May-2025
Publisher: ЛНУ ім. Івана Франка
Citation: Готельно-ресторанний бізнес та харчові технології: сучасні тенденції, виклики, інновації: Збірник матеріалів ІІ-ої Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет- конференції (м. Львів, 15 травня 2025 року). – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2025. – 290 с.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74488
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
маркетинг впливу.pdf797.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.