Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШляховенко, Вероніка-
dc.contributor.authorГодя, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2025-06-16T10:54:24Z-
dc.date.available2025-06-16T10:54:24Z-
dc.date.issued2025-05-15-
dc.identifier.citationГотельно-ресторанний бізнес та харчові технології: сучасні тенденції, виклики, інновації: Збірник матеріалів ІІ-ої Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет- конференції (м. Львів, 15 травня 2025 року). – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2025. – 290 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74489-
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛНУ ім. Івана Франкаuk
dc.subjectГРС, сезонність, маркетингuk
dc.titleСЕЗОННИЙ МАРКЕТИНГ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ СПРАВІ: ЯК ПРИВАБИТИ КЛІЄНТІВ У НИЗЬКИЙ СЕЗОН?uk
dc.title.alternativeSEASONAL MARKETING IN THE HOTEL AND RESTAURANT BUSINESS: HOW TO ATTRACT CUSTOMERS IN THE LOW SEASON?uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
сезоний маркетинг.pdf805.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.