Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7505
Title: Методологічні основи оцінки конкурентоспроможності підприємств
Other Titles: Methodological bases of enterprises competitiveness estimation
Authors: Шаркаді, Маріанна Миколаївна
Keywords: конкурентоспроможність підприємства, конкурентоспроможність продукції, функції конкурентоспроможності, методи оцінки конкурентоспроможності
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Шаркаді, М. М. Методологічні основи оцінки конкурентоспроможності підприємств [Текст] / М. М. Шаркаді // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Спецвип. 29. Ч. 2 : Удосконалення обліку, аналізу, аудиту і звітності в сучасних умовах глобалізаційних процесів у світовій економіці. – С. 217–220. – Бібліогр.: с. 220 (5 назв).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: Розглянуто теоретичний зміст та функції конкурентоспроможності підприємства. Розкрито сутність конкурентоспроможності підприємства та конкурентоспроможності продукції. Описано та удосконалено методи кількісного оцінювання рівня конкурентоздатності підприємств, зокрема: матричні методи, методи оцінки конкурентоспроможності за ринковою часткою, методи, засновані на: теорії ефективної конкуренції, теорії фірми і галузі, теорії якості товару (зокрема на теорії маркетингу), аналізі порівняльних переваг, інтегральні методи. Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства, конкурентоспроможність продукції, функції конкурентоспроможності, методи оцінки конкурентоспроможності.
Theoretical maintenance and functions of enterprise competitiveness is considered. Essence of enterprise competitiveness and competitiveness of products are exposed. The methods of quantitative evaluation of enterprises competitiveness level are described and improved, in particular: matrix methods, methods of competitiveness estimation after a market particle, methods, based on: theory of effective competition, theory of firm and industry, theory of commodity quality (in particular on the theory of marketing), analysis of comparative advantages, integral methods. Keywords: enterprise competitiveness, competitiveness of products, function of competitiveness, methods of competitiveness estimation.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7505
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 29 Частина 2 - 2010



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.