Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7505
Назва: Методологічні основи оцінки конкурентоспроможності підприємств
Інші назви: Methodological bases of enterprises competitiveness estimation
Автори: Шаркаді, Маріанна Миколаївна
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства, конкурентоспроможність продукції, функції конкурентоспроможності, методи оцінки конкурентоспроможності
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Шаркаді, М. М. Методологічні основи оцінки конкурентоспроможності підприємств [Текст] / М. М. Шаркаді // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Спецвип. 29. Ч. 2 : Удосконалення обліку, аналізу, аудиту і звітності в сучасних умовах глобалізаційних процесів у світовій економіці. – С. 217–220. – Бібліогр.: с. 220 (5 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичний зміст та функції конкурентоспроможності підприємства. Розкрито сутність конкурентоспроможності підприємства та конкурентоспроможності продукції. Описано та удосконалено методи кількісного оцінювання рівня конкурентоздатності підприємств, зокрема: матричні методи, методи оцінки конкурентоспроможності за ринковою часткою, методи, засновані на: теорії ефективної конкуренції, теорії фірми і галузі, теорії якості товару (зокрема на теорії маркетингу), аналізі порівняльних переваг, інтегральні методи. Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства, конкурентоспроможність продукції, функції конкурентоспроможності, методи оцінки конкурентоспроможності.
Theoretical maintenance and functions of enterprise competitiveness is considered. Essence of enterprise competitiveness and competitiveness of products are exposed. The methods of quantitative evaluation of enterprises competitiveness level are described and improved, in particular: matrix methods, methods of competitiveness estimation after a market particle, methods, based on: theory of effective competition, theory of firm and industry, theory of commodity quality (in particular on the theory of marketing), analysis of comparative advantages, integral methods. Keywords: enterprise competitiveness, competitiveness of products, function of competitiveness, methods of competitiveness estimation.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7505
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Спецвипуск 29 Частина 2 - 2010



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.