Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7505
Название: Методологічні основи оцінки конкурентоспроможності підприємств
Другие названия: Methodological bases of enterprises competitiveness estimation
Авторы: Шаркаді, Маріанна Миколаївна
Ключевые слова: конкурентоспроможність підприємства, конкурентоспроможність продукції, функції конкурентоспроможності, методи оцінки конкурентоспроможності
Дата публикации: 2010
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Шаркаді, М. М. Методологічні основи оцінки конкурентоспроможності підприємств [Текст] / М. М. Шаркаді // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Спецвип. 29. Ч. 2 : Удосконалення обліку, аналізу, аудиту і звітності в сучасних умовах глобалізаційних процесів у світовій економіці. – С. 217–220. – Бібліогр.: с. 220 (5 назв).
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто теоретичний зміст та функції конкурентоспроможності підприємства. Розкрито сутність конкурентоспроможності підприємства та конкурентоспроможності продукції. Описано та удосконалено методи кількісного оцінювання рівня конкурентоздатності підприємств, зокрема: матричні методи, методи оцінки конкурентоспроможності за ринковою часткою, методи, засновані на: теорії ефективної конкуренції, теорії фірми і галузі, теорії якості товару (зокрема на теорії маркетингу), аналізі порівняльних переваг, інтегральні методи. Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства, конкурентоспроможність продукції, функції конкурентоспроможності, методи оцінки конкурентоспроможності.
Theoretical maintenance and functions of enterprise competitiveness is considered. Essence of enterprise competitiveness and competitiveness of products are exposed. The methods of quantitative evaluation of enterprises competitiveness level are described and improved, in particular: matrix methods, methods of competitiveness estimation after a market particle, methods, based on: theory of effective competition, theory of firm and industry, theory of commodity quality (in particular on the theory of marketing), analysis of comparative advantages, integral methods. Keywords: enterprise competitiveness, competitiveness of products, function of competitiveness, methods of competitiveness estimation.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7505
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 29 Частина 2 - 2010



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.