Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76163
Назва: Географія туризму Єгипту в умовах глобальних змін: стратегія - 2030
Автори: Габчак, Наталія Францівна
Ключові слова: Туризм та рекреація, Ключові слова: туризм, Єгипет, стратегія сталого розвитку, туристичний потенціал, інфраструктура, інвестиції, екотуризм, культурна спадщина.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одеса В-во "Гельветика"
Бібліографічний опис: Габчак Н.Ф. Географія туризму Єгипту в умовах глобальних змін: стратегія – 2030. Економіка та суспільство. 2025. № 76. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/6256 DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-76-10
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості та динаміку розвитку туристичної галузі Єгипту в контексті глобальних викликів і трансформацій. Проаналізовано наукові праці зарубіжних і вітчизняних дослідників із цієї тематики, а також окреслено основні напрями розвитку туризму в умовах історичних змін на світовій мапі. Охарактеризовано просторову організацію туризму, сучасні тенденції, стратегічні пріоритети та інституційні заходи, передбачені Національною стратегією сталого туризму до 2030 року. Здійснено аналіз динаміки розвитку туризму на території дослідження та розроблено комплексну модель його перспектив у контексті розвитку туризму на африканському континенті. Окрему увагу приділено збереженню культурної та природної спадщини, цифровізації, модернізації туристичної інфраструктури й інтеграції екологічних стандартів. Визначено ключові напрями подальшого зростання туристичного потенціалу країни з урахуванням соціально-економічних, геополітичних та екологічних чинників. Результати дослідження засвідчують високий потенціал галузі як одного з пріоритетних секторів національного розвитку Єгипту.
Опис: Розвиток туристичного ринку Єгипту є важливою складовою національної економіки та міжнародного іміджу країни. Актуальність дослідження зумовлена потребою в науковому осмисленні просторових особливостей розвитку туризму в Єгипті, визначенні ключових туристичних кластерів, напрямків внутрішньої та зовнішньої туристичної мобільності, а також у виявленні потенційних зон для сталого розвитку туризму. У контексті глобальних трансформацій туристичних потоків, впливу пандемічних криз і зростаючої конкуренції на світовому туристичному ринку особливої важливості набуває аналіз географічних чинників, що визначають конкурентоспроможність Єгипту як туристичної дестинації. Проблематика полягає в недостатній інтеграції просторового підходу у стратегічне планування розвитку туристичного ринку країни, слабкому врахуванні регіональної специфіки при формуванні туристичних продуктів і нерівномірному розвитку туристичної інфраструктури між прибережними зонами (Шарм-ель-Шейх, Хургада) та внутрішніми районами (Луксор, Асуан). Це вимагає комплексного географічного аналізу просторової організації туристичної діяльності з урахуванням природно-ресурсного, соціально-економічного, екологічного та політичного контекстів.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76163
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Географія туризму Єгипту в умовах глобальних змін стратегія - 2030.docx201.68 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.