Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7965
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, А.-
dc.date.accessioned2016-04-25T12:04:08Z-
dc.date.available2016-04-25T12:04:08Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБондар, А. Формування бренду "Україна" через сучасні інформаційні технології: адвергеймінг [Текст] / А. Бондар // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 15. – С. 69–72. – Бібліогр.: с. 72 (22 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7965-
dc.description.abstractThis article is dedicated to problems of national (inner and external) brand “Ukraine” forming with use of modern informational technologies, namely advergaming. It proves that Ukrainian political field cannot ignore appearance of new communication models and their impact on recipients. Examples of effective advergaming technology adoption were examined, main ways of influencing on human via computer game were shown and recommendations for using this technology for “Ukraine” brand promotion were given.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПолітологія. Соціологія. Філософія;-
dc.titleФормування бренду «Україна» через сучасні інформаційні технології: адвергеймінгuk
dc.title.alternativePromotion of “Ukraine” brand with modern informational technologies: advergaminguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2010 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Політологія. Соціологія. Філософія. Випуск 15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.