Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7965
Назва: Формування бренду «Україна» через сучасні інформаційні технології: адвергеймінг
Інші назви: Promotion of “Ukraine” brand with modern informational technologies: advergaming
Автори: Бондар, А.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Бондар, А. Формування бренду "Україна" через сучасні інформаційні технології: адвергеймінг [Текст] / А. Бондар // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 15. – С. 69–72. – Бібліогр.: с. 72 (22 назви).
Серія/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Короткий огляд (реферат): This article is dedicated to problems of national (inner and external) brand “Ukraine” forming with use of modern informational technologies, namely advergaming. It proves that Ukrainian political field cannot ignore appearance of new communication models and their impact on recipients. Examples of effective advergaming technology adoption were examined, main ways of influencing on human via computer game were shown and recommendations for using this technology for “Ukraine” brand promotion were given.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7965
Розташовується у зібраннях:2010 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Політологія. Соціологія. Філософія. Випуск 15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.