Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7965
Название: Формування бренду «Україна» через сучасні інформаційні технології: адвергеймінг
Другие названия: Promotion of “Ukraine” brand with modern informational technologies: advergaming
Авторы: Бондар, А.
Дата публикации: 2010
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Бондар, А. Формування бренду "Україна" через сучасні інформаційні технології: адвергеймінг [Текст] / А. Бондар // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 15. – С. 69–72. – Бібліогр.: с. 72 (22 назви).
Серия/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Краткий осмотр (реферат): This article is dedicated to problems of national (inner and external) brand “Ukraine” forming with use of modern informational technologies, namely advergaming. It proves that Ukrainian political field cannot ignore appearance of new communication models and their impact on recipients. Examples of effective advergaming technology adoption were examined, main ways of influencing on human via computer game were shown and recommendations for using this technology for “Ukraine” brand promotion were given.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7965
Располагается в коллекциях:2010 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Політологія. Соціологія. Філософія. Випуск 15

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ УКРАЇНА ЧЕРЕЗ СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ.pdf337.67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.