Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8104
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛютко, Н.-
dc.date.accessioned2016-05-04T10:40:13Z-
dc.date.available2016-05-04T10:40:13Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛютко, Н. Становлення ринку політичної реклами в Україні у процесі демократизації суспільства [Текст] / Н. Лютко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 14. – С. 90–94. – Бібліогр.: с. 94 (14 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8104-
dc.description.abstractIn the article the basic stages and factors of becoming and market of the political advertising development are examined in Ukraine in the process of democratic trunk-to-trunk.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПолітологія. Соціологія. Філософія;-
dc.titleСтановлення ринку політичної реклами в Україні у процесі демократизації суспільстваuk
dc.title.alternativeBecoming of market of the political advertising is in Ukraine in the process of democratization of societyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 14 - 2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СТАНОВЛЕННЯ РИНКУ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ.pdf257.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.