Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8104
Название: Становлення ринку політичної реклами в Україні у процесі демократизації суспільства
Другие названия: Becoming of market of the political advertising is in Ukraine in the process of democratization of society
Авторы: Лютко, Н.
Дата публикации: 2010
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Лютко, Н. Становлення ринку політичної реклами в Україні у процесі демократизації суспільства [Текст] / Н. Лютко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 14. – С. 90–94. – Бібліогр.: с. 94 (14 назв).
Серия/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Краткий осмотр (реферат): In the article the basic stages and factors of becoming and market of the political advertising development are examined in Ukraine in the process of democratic trunk-to-trunk.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8104
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 14 - 2010

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СТАНОВЛЕННЯ РИНКУ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ.pdf257.57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.