Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8104
Title: Становлення ринку політичної реклами в Україні у процесі демократизації суспільства
Other Titles: Becoming of market of the political advertising is in Ukraine in the process of democratization of society
Authors: Лютко, Н.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Лютко, Н. Становлення ринку політичної реклами в Україні у процесі демократизації суспільства [Текст] / Н. Лютко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 14. – С. 90–94. – Бібліогр.: с. 94 (14 назв).
Series/Report no.: Політологія. Соціологія. Філософія;
Abstract: In the article the basic stages and factors of becoming and market of the political advertising development are examined in Ukraine in the process of democratic trunk-to-trunk.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8104
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 14 - 2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СТАНОВЛЕННЯ РИНКУ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ.pdf257.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.