Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8104
Назва: Становлення ринку політичної реклами в Україні у процесі демократизації суспільства
Інші назви: Becoming of market of the political advertising is in Ukraine in the process of democratization of society
Автори: Лютко, Н.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Лютко, Н. Становлення ринку політичної реклами в Україні у процесі демократизації суспільства [Текст] / Н. Лютко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 14. – С. 90–94. – Бібліогр.: с. 94 (14 назв).
Серія/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Короткий огляд (реферат): In the article the basic stages and factors of becoming and market of the political advertising development are examined in Ukraine in the process of democratic trunk-to-trunk.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8104
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 14 - 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАНОВЛЕННЯ РИНКУ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ.pdf257.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.