Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8169
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.contributor.authorМомот, Олександр Михайлович-
dc.date.accessioned2016-05-09T20:13:43Z-
dc.date.available2016-05-09T20:13:43Z-
dc.date.issued2008-11-27-
dc.identifier.citationБрітченко І.Г., Момот О.М. Переваги маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг для аграрних підприємств // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Удосконалення управління ресурсами підприємств АПК в умовах глобалізації економіки” 26-27 листопада 2008 р.– Полтава: ПД ПДАА, 2008. – С. 91 - 93.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8169-
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтава: ПД ПДААuk
dc.subjectЦінність маркетингової стратегіїuk
dc.subjectінтегрованих банківських послугuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectекономічна привабливістьuk
dc.subjectпопит на банківські послугиuk
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectспоживач банківських продуктівuk
dc.subjectукладення угоди з банкомuk
dc.subjectзміна облікової ставкиuk
dc.subjectпривабливість підприємстваuk
dc.subjectвексельні платіжні інструментиuk
dc.subjectмаркетингові рішенняuk
dc.titleПереваги маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг для аграрних підприємствuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
14.doc32.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.