Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8169
Назва: Переваги маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг для аграрних підприємств
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Момот, Олександр Михайлович
Ключові слова: Цінність маркетингової стратегії, інтегрованих банківських послуг, стратегія, економічна привабливість, попит на банківські послуги, формування, споживач банківських продуктів, укладення угоди з банком, зміна облікової ставки, привабливість підприємства, вексельні платіжні інструменти, маркетингові рішення
Дата публікації: 27-лис-2008
Видавництво: Полтава: ПД ПДАА
Бібліографічний опис: Брітченко І.Г., Момот О.М. Переваги маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг для аграрних підприємств // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Удосконалення управління ресурсами підприємств АПК в умовах глобалізації економіки” 26-27 листопада 2008 р.– Полтава: ПД ПДАА, 2008. – С. 91 - 93.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8169
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.doc32.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.