Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8169
Название: Переваги маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг для аграрних підприємств
Авторы: Брітченко, Ігор Геннадійович
Момот, Олександр Михайлович
Ключевые слова: Цінність маркетингової стратегії, інтегрованих банківських послуг, стратегія, економічна привабливість, попит на банківські послуги, формування, споживач банківських продуктів, укладення угоди з банком, зміна облікової ставки, привабливість підприємства, вексельні платіжні інструменти, маркетингові рішення
Дата публикации: 27-ноя-2008
Издательство: Полтава: ПД ПДАА
Библиографическое описание: Брітченко І.Г., Момот О.М. Переваги маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг для аграрних підприємств // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Удосконалення управління ресурсами підприємств АПК в умовах глобалізації економіки” 26-27 листопада 2008 р.– Полтава: ПД ПДАА, 2008. – С. 91 - 93.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8169
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
14.doc32.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.