Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8189
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.date.accessioned2016-05-10T09:01:11Z-
dc.date.available2016-05-10T09:01:11Z-
dc.date.issued2008-11-27-
dc.identifier.citationБрітченко І.Г. Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства // Збірник тез доповідей на засіданні круглого столу „Актуальні проблеми побудови сучасної обліково-аналітичної системи підприємства” 27 листопада 2008 р.– Полтава: РВВ ПУСКУ. – С. 9 - 11.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8189-
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтава: РВВ ПУСКУuk
dc.subjectглобалізація інформаційних потоківuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectглобалізація світової економікиuk
dc.subjectоподаткуванняuk
dc.subjectоблік податкових відносинuk
dc.subjectЕкономічний аналізuk
dc.subjectперерозподілuk
dc.subjectвпровадженняuk
dc.subjectнові підходи до облікуuk
dc.subjectекономічний показникuk
dc.subjectфункціонування підприємстваuk
dc.subjectпідприємціuk
dc.titleРоль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємстваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.doc39.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.