Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.date.accessioned2016-05-10T09:01:11Z-
dc.date.available2016-05-10T09:01:11Z-
dc.date.issued2008-11-27-
dc.identifier.citationБрітченко І.Г. Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства // Збірник тез доповідей на засіданні круглого столу „Актуальні проблеми побудови сучасної обліково-аналітичної системи підприємства” 27 листопада 2008 р.– Полтава: РВВ ПУСКУ. – С. 9 - 11.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8189-
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтава: РВВ ПУСКУuk
dc.subjectглобалізація інформаційних потоківuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectглобалізація світової економікиuk
dc.subjectоподаткуванняuk
dc.subjectоблік податкових відносинuk
dc.subjectЕкономічний аналізuk
dc.subjectперерозподілuk
dc.subjectвпровадженняuk
dc.subjectнові підходи до облікуuk
dc.subjectекономічний показникuk
dc.subjectфункціонування підприємстваuk
dc.subjectпідприємціuk
dc.titleРоль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємстваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.doc39.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.