Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8189
Назва: Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: глобалізація інформаційних потоків, аналіз, контроль, глобалізація світової економіки, оподаткування, облік податкових відносин, Економічний аналіз, перерозподіл, впровадження, нові підходи до обліку, економічний показник, функціонування підприємства, підприємці
Дата публікації: 27-лис-2008
Видавництво: Полтава: РВВ ПУСКУ
Бібліографічний опис: Брітченко І.Г. Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства // Збірник тез доповідей на засіданні круглого столу „Актуальні проблеми побудови сучасної обліково-аналітичної системи підприємства” 27 листопада 2008 р.– Полтава: РВВ ПУСКУ. – С. 9 - 11.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8189
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.doc39.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.