Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8189
Title: Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Keywords: глобалізація інформаційних потоків, аналіз, контроль, глобалізація світової економіки, оподаткування, облік податкових відносин, Економічний аналіз, перерозподіл, впровадження, нові підходи до обліку, економічний показник, функціонування підприємства, підприємці
Issue Date: 27-Nov-2008
Publisher: Полтава: РВВ ПУСКУ
Citation: Брітченко І.Г. Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства // Збірник тез доповідей на засіданні круглого столу „Актуальні проблеми побудови сучасної обліково-аналітичної системи підприємства” 27 листопада 2008 р.– Полтава: РВВ ПУСКУ. – С. 9 - 11.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8189
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.doc39.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.