Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8189
Название: Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства
Авторы: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключевые слова: глобалізація інформаційних потоків, аналіз, контроль, глобалізація світової економіки, оподаткування, облік податкових відносин, Економічний аналіз, перерозподіл, впровадження, нові підходи до обліку, економічний показник, функціонування підприємства, підприємці
Дата публикации: 27-ноя-2008
Издательство: Полтава: РВВ ПУСКУ
Библиографическое описание: Брітченко І.Г. Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства // Збірник тез доповідей на засіданні круглого столу „Актуальні проблеми побудови сучасної обліково-аналітичної системи підприємства” 27 листопада 2008 р.– Полтава: РВВ ПУСКУ. – С. 9 - 11.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8189
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
21.doc39.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.