Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.contributor.authorМомот, Олександр Михайлович-
dc.date.accessioned2016-05-10T09:39:50Z-
dc.date.available2016-05-10T09:39:50Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citation28. Брітченко І.Г., Момот О.М. Переваги маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг для підприємств – клієнтів банку // Науковий вісник ПУСКУ. - № 4 (31) / 2008 – Полтава: ПУСКУ, 2008. – С. 240 - 246.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8196-
dc.descriptionВ статті розглянуто актуальні аспекти маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг та переваги, котрі виникають внаслідок впровадження зазначеної стратегії для підприємств – клієнтів комерційного банку.uk
dc.description.abstractВ статті розглянуто актуальні аспекти маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг та переваги, котрі виникають внаслідок впровадження зазначеної стратегії для підприємств – клієнтів комерційного банку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтава: ПУСКУuk
dc.subjectбанківські продуктиuk
dc.subjectмаркетингова стратегія просуванняuk
dc.subjectінтегровані банківські послугиuk
dc.subjectклієнти банкуuk
dc.subjectбанківські операціїuk
dc.titleПереваги маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг для підприємств – клієнтів банкуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.doc156.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.