Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8196
Назва: Переваги маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг для підприємств – клієнтів банку
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Момот, Олександр Михайлович
Ключові слова: банківські продукти, маркетингова стратегія просування, інтегровані банківські послуги, клієнти банку, банківські операції
Дата публікації: 2008
Видавництво: Полтава: ПУСКУ
Бібліографічний опис: 28. Брітченко І.Г., Момот О.М. Переваги маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг для підприємств – клієнтів банку // Науковий вісник ПУСКУ. - № 4 (31) / 2008 – Полтава: ПУСКУ, 2008. – С. 240 - 246.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто актуальні аспекти маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг та переваги, котрі виникають внаслідок впровадження зазначеної стратегії для підприємств – клієнтів комерційного банку.
Опис: В статті розглянуто актуальні аспекти маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг та переваги, котрі виникають внаслідок впровадження зазначеної стратегії для підприємств – клієнтів комерційного банку.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8196
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.doc156.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.