Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8196
Title: Переваги маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг для підприємств – клієнтів банку
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Момот, Олександр Михайлович
Keywords: банківські продукти, маркетингова стратегія просування, інтегровані банківські послуги, клієнти банку, банківські операції
Issue Date: 2008
Publisher: Полтава: ПУСКУ
Citation: 28. Брітченко І.Г., Момот О.М. Переваги маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг для підприємств – клієнтів банку // Науковий вісник ПУСКУ. - № 4 (31) / 2008 – Полтава: ПУСКУ, 2008. – С. 240 - 246.
Abstract: В статті розглянуто актуальні аспекти маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг та переваги, котрі виникають внаслідок впровадження зазначеної стратегії для підприємств – клієнтів комерційного банку.
Description: В статті розглянуто актуальні аспекти маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг та переваги, котрі виникають внаслідок впровадження зазначеної стратегії для підприємств – клієнтів комерційного банку.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8196
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.doc156.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.