Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8196
Название: Переваги маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг для підприємств – клієнтів банку
Авторы: Брітченко, Ігор Геннадійович
Момот, Олександр Михайлович
Ключевые слова: банківські продукти, маркетингова стратегія просування, інтегровані банківські послуги, клієнти банку, банківські операції
Дата публикации: 2008
Издательство: Полтава: ПУСКУ
Библиографическое описание: 28. Брітченко І.Г., Момот О.М. Переваги маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг для підприємств – клієнтів банку // Науковий вісник ПУСКУ. - № 4 (31) / 2008 – Полтава: ПУСКУ, 2008. – С. 240 - 246.
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто актуальні аспекти маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг та переваги, котрі виникають внаслідок впровадження зазначеної стратегії для підприємств – клієнтів комерційного банку.
Описание: В статті розглянуто актуальні аспекти маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг та переваги, котрі виникають внаслідок впровадження зазначеної стратегії для підприємств – клієнтів комерційного банку.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8196
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
28.doc156.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.