Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧайка, Інна Петрівна-
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.date.accessioned2016-05-10T09:51:22Z-
dc.date.available2016-05-10T09:51:22Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЧайка І.П., Брітченко І.Г. Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу // Науковий вісник УжНУ. – № 33/2011. Частина 2. – Ужгород: УжНУ, 2011. – С. 299 – 302.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8199-
dc.descriptionУ статті досліджено механізм функціонування вищого навчального закладу (ВНЗ) на ринку освітніх послуг та його взаємодію з ринком праці, окреслено напрямки підвищення системної ефективності функціонування ВНЗ. Розглянуто сутність конкурентоспроможності ВНЗ на ринку освітніх послуг та заходи підвищення конкурентоспроможності окремого ВНЗ.uk
dc.description.abstractУ статті досліджено механізм функціонування вищого навчального закладу (ВНЗ) на ринку освітніх послуг та його взаємодію з ринком праці, окреслено напрямки підвищення системної ефективності функціонування ВНЗ. Розглянуто сутність конкурентоспроможності ВНЗ на ринку освітніх послуг та заходи підвищення конкурентоспроможності окремого ВНЗ.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгород: УжНУuk
dc.subjectсистемна ефективність функціонування вищого навчального закладуuk
dc.subjectринок освітніх послугuk
dc.subjectринок праціuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.titleМаркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.doc59.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.