Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8199
Title: Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу
Authors: Чайка, Інна Петрівна
Брітченко, Ігор Геннадійович
Keywords: системна ефективність функціонування вищого навчального закладу, ринок освітніх послуг, ринок праці, маркетинг, конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентні переваги
Issue Date: 2011
Publisher: Ужгород: УжНУ
Citation: Чайка І.П., Брітченко І.Г. Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу // Науковий вісник УжНУ. – № 33/2011. Частина 2. – Ужгород: УжНУ, 2011. – С. 299 – 302.
Abstract: У статті досліджено механізм функціонування вищого навчального закладу (ВНЗ) на ринку освітніх послуг та його взаємодію з ринком праці, окреслено напрямки підвищення системної ефективності функціонування ВНЗ. Розглянуто сутність конкурентоспроможності ВНЗ на ринку освітніх послуг та заходи підвищення конкурентоспроможності окремого ВНЗ.
Description: У статті досліджено механізм функціонування вищого навчального закладу (ВНЗ) на ринку освітніх послуг та його взаємодію з ринком праці, окреслено напрямки підвищення системної ефективності функціонування ВНЗ. Розглянуто сутність конкурентоспроможності ВНЗ на ринку освітніх послуг та заходи підвищення конкурентоспроможності окремого ВНЗ.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8199
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.doc59.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.