Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8199
Назва: Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу
Автори: Чайка, Інна Петрівна
Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: системна ефективність функціонування вищого навчального закладу, ринок освітніх послуг, ринок праці, маркетинг, конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентні переваги
Дата публікації: 2011
Видавництво: Ужгород: УжНУ
Бібліографічний опис: Чайка І.П., Брітченко І.Г. Маркетинг як чинник підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу // Науковий вісник УжНУ. – № 33/2011. Частина 2. – Ужгород: УжНУ, 2011. – С. 299 – 302.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено механізм функціонування вищого навчального закладу (ВНЗ) на ринку освітніх послуг та його взаємодію з ринком праці, окреслено напрямки підвищення системної ефективності функціонування ВНЗ. Розглянуто сутність конкурентоспроможності ВНЗ на ринку освітніх послуг та заходи підвищення конкурентоспроможності окремого ВНЗ.
Опис: У статті досліджено механізм функціонування вищого навчального закладу (ВНЗ) на ринку освітніх послуг та його взаємодію з ринком праці, окреслено напрямки підвищення системної ефективності функціонування ВНЗ. Розглянуто сутність конкурентоспроможності ВНЗ на ринку освітніх послуг та заходи підвищення конкурентоспроможності окремого ВНЗ.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8199
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.doc59.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.