Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8239
Назва: Соціальні проблеми розвитку підприємництва в умовах трансформації
Інші назви: Social problems of entrepreneuship in condition of transformation
Автори: Ігнатоля, Наталія Іллівна
Варга, Наталія Іллівна
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Ігнатоля, Н. Соціальні проблеми розвитку підприємництва в умовах трансформації [Текст] / Н. Ігнатоля // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2009. – Вип. 13. – С. 98–102. – Бібліогр.: с. 101–102 (8 назв).
Серія/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Короткий огляд (реферат): A transformation process, inherent the transitional economy of Ukraine, contains in itself the considerable mechanisms of unformalization. The historical doom of model of soviet development, deep crisis of soviet management and high degree of unformalization of all of public relations of this society, were predefined above all things that its economic, social and political systems appeared helpless to adapt oneself to the terms of modern development. There is the real threat of canning of these phenomena. In this connection a large value is acquired by the subsequent specification of mechanism of unformalization in the process of reformation of economy.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8239
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 13 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА.pdf70.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.