Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/824
Название: Медико-біологічні та психолого-педагогічні проблеми фізичного виховання студентів
Авторы: Гузак Олександра Юріївна
Ключевые слова: Фізичне виховання, педагогічні проблеми, студентська молодь, остеохондроз, шийний відділ хребта, реабілітація, лікувальна фізкультура, відновлювальний режим, поліклініка
Дата публикации: 2014
Издательство: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
Библиографическое описание: Медико-біологічні та психолого-педагогічні проблеми фізичного виховання студентів / О.Ю. Гузак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - №2(36). - С. 210 - 217
Краткий осмотр (реферат): В статті представлено аналіз медико-біологічних та психо- педагогічних аспектів фізичного виховання студентів в реабілітації хворих на остеохондроз шийного відділу хребта з симптомами психоемоційних розладів в умовах поліклініки. Проведені клініко-функціональні та психоневрологічні дослідження в динаміці підтвердили значення індивідуального підходу, детальності та етапності виконання кожної вправи з метою підвищення ефективності фізичної реабілітації
Описание: Проведені спостереження за 32 хворим ОШВХ з симптомами психоемоційних розладів віком від 24 до 31 років. Хворі були розділені на дві групи: контрольну та експериментальну. У всіх хворих було проведено вивчення клініко-анамнестичних даних, дослідження неврологічного статусу, інструментальні дослідження, психопедагогічні аспекти фізичного виховання студентів. Окрема група тестових досліджень проводилась для виявлення наявності та ступеня порушень психоемоційної сфери. Пацієнти пройшли курс реабілітації – вправ ЛФК за спеціальною методикою, щодня, по 60 хвилин, на курс 15 процедур. При поступленні всі пацієнти скаржились на неприємні відчуття в шиї та в шийно-потиличній області. Відмічено також відчуття дискомфорту при рухах, при нахилах голови та обертаннях, дискомфорт, тугорухомість в області шиї, напруженість задньої групи м’язів плечей та паравертебральних м’язів, ослаблений тонус задньої групи м’язів шиї, опір при натискуванні. Метод опитування дозволив виділити в цій групі хворих комплекс психоемоційних порушень, що супроводжував перебіг ОШВХ. Вже під час перших процедур хворі відмічали загальний седативний, спазмолітичний та болетамувальний вплив, що клінічно проявлявся зменшенням больового синдрому, покращенням сну, підвищенням настрою та загального самопочуття.Так, болючість в шиї (цервікалгія) у спокої (як відчуття дискомфорту) – зникла повністю. Зареєстровано позитивні зміни функціональних показників. Значні обмеження при нахилах голови вперед та розгинаннях голови (назад) зникли у більшості хворих. Рухливість в плечових суглобах відновилась повністю. При повторному опитування пацієнтів було відмічено і позитивну динаміку перебігу хвороби по психоемоційних показниках. Безсоння та відчуття розбитості зранку майже зникли, пацієнти відмітили покращення сну та засинання, відновлення почуття бадьорості та відпочинку ранком, підвищення загальної енергії. Проведені клініко-функціональні та психоневрологічні дослідження в динаміці підтвердили значення індивідуального підходу, детальності та етапності виконання кожної вправи з метою підвищення ефективності фізичної реабілітації.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/824
ISSN: 2312-5993
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Guzak-pedagogica-2014.pdfНаукова публікація290.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.