Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8379
Назва: | Соціально-психологічні аспекти фізичної реабілітації студентів з вадами здоров’я |
Автори: | Товт, Валерій Адальбертович Сусла, Вікторія Ярославівна Сивохоп, Едуард Миколайович |
Ключові слова: | Фізична реабілітація, вади здоров’я, студенти |
Дата публікації: | 2001 |
Видавництво: | ВАТ “Поличка “Карпатського краю” |
Бібліографічний опис: | Товт В.А. Соціально-психологічні аспекти фізичної реабілітації студентів з вадами здоров’я/В.А.Товт, В.Я. Сусла, Е.М. Сивохоп ін.//Науковий вісник УжНУ: серія “Педагогіка. Соціальна робота” - № 4: ВАТ “Поличка “Карпатського краю” № 10 (128), 2001 - С. 95-99. |
Серія/номер: | серія “Педагогіка. Соціальна робота” - № 4; |
Короткий огляд (реферат): | Проведено дослідження соціально-психологічних аспектів фізичної реабілітації студентів з вадами здоров’я та визначення ролі соціально-психологічних чинників в організації проведення занять з фізичного виховання у спеціальних медичних групах. При цьому, фізична реабілітація розглядається як складова фізкультурно-оздоровчої роботи, до якої входять також профілактика типових захворювань засобами фізичного виховання, рекреаційна фізична культура, інше. |
Опис: | The significance of social and psychological problem’s research in physical rehabilitation of students with health problems and disabilities was showed. Social and psychological differences between healthy and ill students, and also the distinctive feature of there testing were studied. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8379 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Основна стаття.docx | 18.45 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.