Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/842
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄнгаличева, Ірина Віталіївна-
dc.date.accessioned2015-02-09T09:09:05Z-
dc.date.available2015-02-09T09:09:05Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЄнгаличева, І. В. Казкотерапія як один із методів корекційно-розвиваючої роботи з педагогічно занедбаними учнями [Текст] / І. В. Єнгаличева // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 70–72. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 71–72 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/842-
dc.descriptionThe article explores the role of stories in working with childrenof preschool and early school age. It is shown kazkoterapiyi efficiency in dealing with pedagogically neglected children and describes the stages of creation stories. Keywords: fairytale, kazkoterapiya, educational neglect, correction.uk
dc.description.abstractУ статті розкрито роль казки у роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. З’ясовано ефективність використання казкотерапії у роботі з педагогічно занедбаними дітьми та описано етапи створення казки.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectказкаuk
dc.subjectказкотерапіяuk
dc.subjectпедагогічна занедбаністьuk
dc.subjectкорекціяuk
dc.titleКазкотерапія як один із методів корекційно-розвиваючої роботи з педагогічно занедбаними учнямиuk
dc.title.alternativeFairy-tale thrapy as one of the methods of corrective and developing work with pedagogically neglected pupilsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.