Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/842
Назва: Казкотерапія як один із методів корекційно-розвиваючої роботи з педагогічно занедбаними учнями
Інші назви: Fairy-tale thrapy as one of the methods of corrective and developing work with pedagogically neglected pupils
Автори: Єнгаличева, Ірина Віталіївна
Ключові слова: казка, казкотерапія, педагогічна занедбаність, корекція
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Єнгаличева, І. В. Казкотерапія як один із методів корекційно-розвиваючої роботи з педагогічно занедбаними учнями [Текст] / І. В. Єнгаличева // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 70–72. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 71–72 (8 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито роль казки у роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. З’ясовано ефективність використання казкотерапії у роботі з педагогічно занедбаними дітьми та описано етапи створення казки.
Опис: The article explores the role of stories in working with childrenof preschool and early school age. It is shown kazkoterapiyi efficiency in dealing with pedagogically neglected children and describes the stages of creation stories. Keywords: fairytale, kazkoterapiya, educational neglect, correction.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/842
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.