Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/842
Название: Казкотерапія як один із методів корекційно-розвиваючої роботи з педагогічно занедбаними учнями
Другие названия: Fairy-tale thrapy as one of the methods of corrective and developing work with pedagogically neglected pupils
Авторы: Єнгаличева, Ірина Віталіївна
Ключевые слова: казка, казкотерапія, педагогічна занедбаність, корекція
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Єнгаличева, І. В. Казкотерапія як один із методів корекційно-розвиваючої роботи з педагогічно занедбаними учнями [Текст] / І. В. Єнгаличева // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 70–72. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 71–72 (8 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито роль казки у роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. З’ясовано ефективність використання казкотерапії у роботі з педагогічно занедбаними дітьми та описано етапи створення казки.
Описание: The article explores the role of stories in working with childrenof preschool and early school age. It is shown kazkoterapiyi efficiency in dealing with pedagogically neglected children and describes the stages of creation stories. Keywords: fairytale, kazkoterapiya, educational neglect, correction.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/842
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЮЧОЇ РОБОТИ З.pdf388.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.