Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/842
Title: Казкотерапія як один із методів корекційно-розвиваючої роботи з педагогічно занедбаними учнями
Other Titles: Fairy-tale thrapy as one of the methods of corrective and developing work with pedagogically neglected pupils
Authors: Єнгаличева, Ірина Віталіївна
Keywords: казка, казкотерапія, педагогічна занедбаність, корекція
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Єнгаличева, І. В. Казкотерапія як один із методів корекційно-розвиваючої роботи з педагогічно занедбаними учнями [Текст] / І. В. Єнгаличева // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 70–72. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 71–72 (8 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкрито роль казки у роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. З’ясовано ефективність використання казкотерапії у роботі з педагогічно занедбаними дітьми та описано етапи створення казки.
Description: The article explores the role of stories in working with childrenof preschool and early school age. It is shown kazkoterapiyi efficiency in dealing with pedagogically neglected children and describes the stages of creation stories. Keywords: fairytale, kazkoterapiya, educational neglect, correction.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/842
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.