Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8498
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГабчак, Наталія Францівна-
dc.date.accessioned2016-06-13T19:00:42Z-
dc.date.available2016-06-13T19:00:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГабчак Н.Ф. Туристичний імідж і бренд країни: суть та проблеми формування (на прикладі королівства Монако)// Географія, картографія, географічна освіта: історія, практика. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці), 9-11 жовтня 2014р) - Чернівці: Видавничий дім "Родовід", 2014. - 243-246."uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8498-
dc.descriptionСеред основних чинників вибору туристом тієї чи іншої країни є його очікування від задоволення потреб – наскільки його інтереси можуть бути задоволені з погляду культурних цінностей, побутових умов, фінансової складової та емоційних вражень.uk
dc.description.abstractВ індустрії гостинності брендинг є основним для одержання конкурентних переваг. У брендингу нації мета полягає в тому, щоб створити ясну і просту ідею, побудовану навколо емоційних якостей, які можуть бути символом як усно, так і візуально; ця ідея має бути зрозумілою для різних аудиторій і в різних ситуаціях. Для розробки брендингу нації треба використовувати політичні, культурні, ділові, спортивні заходи. І що ще важливіше, брендинг нації охоплює не лише маркетингові заходи, але й практично будь-які ознаки нації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЧернівціuk
dc.relation.ispartofseriesББК 32-26.8-68.49;-
dc.subjectТуризмuk
dc.subjectКлючові слова: Імідж дестинації, туристичний бренд, інфраструктура, історико-культурні обєктиuk
dc.titleТуристичний імідж і бренд країни: суть та проблеми формування (на прикладі королівства Монако)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Туристичний імідж і бренд Князівства Монако.doc58 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.