Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8498
Назва: Туристичний імідж і бренд країни: суть та проблеми формування (на прикладі королівства Монако)
Автори: Габчак, Наталія Францівна
Ключові слова: Туризм, Ключові слова: Імідж дестинації, туристичний бренд, інфраструктура, історико-культурні обєкти
Дата публікації: 2014
Видавництво: Чернівці
Бібліографічний опис: Габчак Н.Ф. Туристичний імідж і бренд країни: суть та проблеми формування (на прикладі королівства Монако)// Географія, картографія, географічна освіта: історія, практика. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці), 9-11 жовтня 2014р) - Чернівці: Видавничий дім "Родовід", 2014. - 243-246."
Серія/номер: ББК 32-26.8-68.49;
Короткий огляд (реферат): В індустрії гостинності брендинг є основним для одержання конкурентних переваг. У брендингу нації мета полягає в тому, щоб створити ясну і просту ідею, побудовану навколо емоційних якостей, які можуть бути символом як усно, так і візуально; ця ідея має бути зрозумілою для різних аудиторій і в різних ситуаціях. Для розробки брендингу нації треба використовувати політичні, культурні, ділові, спортивні заходи. І що ще важливіше, брендинг нації охоплює не лише маркетингові заходи, але й практично будь-які ознаки нації.
Опис: Серед основних чинників вибору туристом тієї чи іншої країни є його очікування від задоволення потреб – наскільки його інтереси можуть бути задоволені з погляду культурних цінностей, побутових умов, фінансової складової та емоційних вражень.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8498
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Туристичний імідж і бренд Князівства Монако.doc58 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.