Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8498
Название: Туристичний імідж і бренд країни: суть та проблеми формування (на прикладі королівства Монако)
Авторы: Габчак, Наталія Францівна
Ключевые слова: Туризм, Ключові слова: Імідж дестинації, туристичний бренд, інфраструктура, історико-культурні обєкти
Дата публикации: 2014
Издательство: Чернівці
Библиографическое описание: Габчак Н.Ф. Туристичний імідж і бренд країни: суть та проблеми формування (на прикладі королівства Монако)// Географія, картографія, географічна освіта: історія, практика. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці), 9-11 жовтня 2014р) - Чернівці: Видавничий дім "Родовід", 2014. - 243-246."
Серия/номер: ББК 32-26.8-68.49;
Краткий осмотр (реферат): В індустрії гостинності брендинг є основним для одержання конкурентних переваг. У брендингу нації мета полягає в тому, щоб створити ясну і просту ідею, побудовану навколо емоційних якостей, які можуть бути символом як усно, так і візуально; ця ідея має бути зрозумілою для різних аудиторій і в різних ситуаціях. Для розробки брендингу нації треба використовувати політичні, культурні, ділові, спортивні заходи. І що ще важливіше, брендинг нації охоплює не лише маркетингові заходи, але й практично будь-які ознаки нації.
Описание: Серед основних чинників вибору туристом тієї чи іншої країни є його очікування від задоволення потреб – наскільки його інтереси можуть бути задоволені з погляду культурних цінностей, побутових умов, фінансової складової та емоційних вражень.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8498
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туризму

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Туристичний імідж і бренд Князівства Монако.doc58 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.