Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8726
Title: | Підготовка майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін (на прикладі Кошицького університету імені Павла Йозефа Шафарика, Словацька Республіка) |
Authors: | Оросова, Рената Шмайдова-Бушова, Катерина Чопікова, Наташа Староста, Володимир Іванович |
Keywords: | підготовка майбутніх учителів, педагогічні дисципліни, методи та форми навчання, мікровикладання |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Черкаси: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького |
Citation: | Підготовка майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін (на прикладі Кошицького університету імені Павла Йозефа Шафарика, Словацька Республіка). Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». Науковий журнал : (голов. ред. – д. ек. н.,О. В. Черевко).– Черкаси: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. – 2015. – 2015. – Випуск 8(341). – С. 14-22 . ISSN 2076-586X . |
Abstract: | Проведено огляд підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін на прикладі Кошицького університету імені Павла Йозефа Шафарика (Словацька Республіка). Показано, що викладаються численні педагогічні дисципліни, а також використовуються різноманітні методи та форми навчання, які мають належну професійну та практичну спрямованість. Результати анкетування студентів свідчать, що більшість з них високо оцінює власну дидактичну підготовку. Потребує певного покращення, на думку студентів, їх підготовка щодо застосування різних методів навчання та вміння працювати з педагогічною документацією. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8726 |
ISSN: | 2076-586X |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2015_Оросова_Шмайдова-Бушова_Чопікова_Староста_стаття.pdf | 353.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.